2013. november 28., csütörtök

67.rész

Június 14.Szerda

Arra keltem hogy Gergő szorosan magához ölelve ébreszt.
-Jóreggelt Cunci!
-Nekedis Husi!-Köszöntöttük egymást egy reggeli csókkal.
-Megyek öltözni!Jössz?-Mondtam huncutan Gergőnek.
-Ahha!-Mondta és elmentünk a fürdőbe átöltözni.
Utána lementünk reggelizni az étkezőbe és köbö már mindenki ott volt.
-Jóreggelt-Köszöntünk a többieknek.
-Jóreggelt!-Köszöntek vissza.
-Hogy aludtatok?-Nézett rám Justin.
-Köszi,egész jól!-Mondtam.
-Ennek örülök!Nos mai program!Elmehettek vásárolni csajszik!-Mondta majd ránk mosolygott és folytatta.-Victoria Secretnél van jelénesem és elvárnám hogy elgyertek!-Újra mosolyra húzta a száját..-A végén meg egy koncertem lesz!Amire a VIP részbe foglaltok helyet!-Fejezte be mondanivalóját.
-Uriteesn!-Ámuldoztam.-Komoly?
-Ja.
-Justiiinn!-Álltam fel, odamentem és megöleltem.
-Nah jolvan!-Mondta mert majdnem megfuladt.
Nemsokára elindultunk.Megfogtam Justin kezét mint egy ötéves.Elmentünk mindannyian a plázába addig Justin meg csak várt a ruhák közt..aha csak nem tudott egyszer sem figyelni, mert amikor kijöttem akkor mindig ott volt valamelyik rajongoja.. -.- Épp probáltam a közelébe menni, hogy megmutassam mibe akarok menni Victoriához.(amugy ebbe a ruha összeállításba szerettem bele..:)
Tisztára elegánsnak tüntem benne.Csak Justinnask nemtudom hogy tetszett-e..
-Justiiiin!-Probáltam szolongatni de nem felelt..Túl elvolt foglalva..
Bia és Chrissi is probált ruhákat és ők is szerették volna ha látja őket Justin...Gergőék addig beültek moziba mert tudták hogy sokáig időzünk itt..amit Justin nem tudott:D Végül megcsörgettem a telefonját hátha lerázza őket..gondoltam én..ahha..ugyanugy társalgott velük..végül odamentem a pénztárhoz (van ilyen hangosbemondojuk ahol az akciokat szokták mondani) és megkértem hogy hadd beszéljek bele.Mivel látták hogy Justinnal jöttem, nem ugy mint rajongo, megengedték.
-Justin Bieber kérem fáradjon a pénztárhoz fizetni!-Én hülye...Basszus erre az összes ember aki a boltba volt a pénztárhoz tömörült...öhm nem azt kellett volna mondanom hogy Juatin Bieber...ezt jolelszurtam..már nem is láttam merre lett Justin..talán megszökött?na mind1 valahogy átjutottam a tömegen és visszamentem a fülkébe..bementem és ahogy beértem (magátol elhuzodik a függöny) hátulrol valaki befogta a számat..a frászt hozta rám..persze hogy Justin volt.
-Hülye vagy?-Kérdeztem amikor elengedett.
-Gyönyörű vagy ebben a ruhában!
-Ne tereld el a témát!
-Azt hittem egy rajongo vagy..akkor sikitozott volna ha meglát.
-Tudtad jól hogy itt van az én ruhám és ide fogok visszajönni!
-Jolvan!Egy próbát megért!
-Hogy fogsz kijutnni?
-Gondoltam hozol nekem kalapot meg ilyesmit!-Röhögött fel..azthiszem túl hangosan, mert beszolt egy eladó.
-Ez egy férfi nevetés volt?Kisasszony egyedül van bent?
-Persze!Tudja néha megtudom változtatni a hangom!-Iprovizáltam.Aztán azthiszem tovább ment..aztán Justinra néztem.-Hozok neked majd egy swag sapkát jó?
-Nem fullcapre gondolsz?
-Ja de!azt meg Biától elkérem a szemüvegét oké?
-Oké!Köszönöm!-Mondta és adott egy puszit a homlokomra.-Ezt a ruhát kell megvenned!-Kimentem a fülkéből és oda mentem Biához.
-Bius!-Néztem rá boci szemekkel.
-Mond!
-Oda adod a szemüveged?
-Aha!Tessék!-Mondta amugy most ez volt rajta a fekete:)
átrohantam arra a részlegre és majdnem szívrohamot kaptam rengeteg volt ott.*---*













Nem tudtam dönteni melyik legyen...akkor láttam meg ezeket:


Megfogtam és ugydöntöttem megveszem ezeket. Levettem a polcrol egyet Justin mindegy alapon hiszen neki már rengeteg van.Másfele mentem vissza a fülkéhez és ekkor láttam meg ezeket és ámultam+röhögtem egyszerre:



Ezekből is vittem így 7 sapkát a fülkébe szinte hülyének néztek de beraktam és átcuccoltam egy másik fülkébe és felöltöztem.Justin egyszerre 7 fullcappal a fején szemüvegben jött ki és mentünk a pénztárhoz, persze oda adta a hitel kártyáját és hármunk ruháját +7 fullcapot akartam volna kifizetni a kártyával de Justin nevén volt ugyhogy helyet cseréltünk és ő fizetett.A többiekkel a kocsi előtt találkoztunk.Victoriánál kimentünk a kertbe és Justinról csináltam képet ahogy Benjit fogja:3
Olyan kis édesek voltak együtt:33 Bia szemcsijébe voltam.
Átöltözött mindenki és már kezdődött a divatbemutató.szokás szerint volt ilyen "sztár" részleg, vagy mi,ahol ugymond a hírességek felvonultak..Justin is ott volt:D Jol beállt.;DDD

Én csak röhögtem azt a fejet neki:)Kis édes volt.Élvezte, hogy körülötte forog a világ:D 3 órás volt az egész és Justin élvezte is azt hiszem.Aztán egy gyors átöltözés és vissza a helyszínre egy másik terembe..Ez nem egy nagy koncert akart lenni hisz csak azok voltak ott akik a divatbemutaton+egy jópár tini:D Ezt a koncertet lazának tervezte Justin ugyhogy nem is volt nagy felhajtás.Persze mindenki olvadozott a hangjától. én is teljesen oda voltam..annyiszer nézett rám *--*
 

Befejezte és lejött a színpadról, erre megtámadják a rajongók.Mi "haza" mentünk ő még maradt.Vagyis indultunk volna, de inkább nagyiékhoz mentünk ahol ott voltak Harryék, beszélgettünk de még mennyit:D jaaaj és annyira kis cuki kutyája van nagyiéknak*--* Ő a kis Dolodár.
Kicsit játszadoztam vele.:3Leültünk a nappaliba és akkor láttam meg Bolyhit.Egyemmeg milyen kis aranyos volt ő is.Harryék elkezdtek vele hülyéskedni és odarakták az asztalhoz másszon fel.Ő fel is mászott csak visszaesett:D Jol szorakoztunk,egy óra mulva Justin jött és bekapcsolt a tabján egy vidit azzal hogy "röhögni akarunk egy jót?" De még mekkorát röhögtünk..és most nem kigunyolni akartuk Mileyt de akkor is:DNembírtuk már:DSzinte már sírtunk. xdd
Még egy ideig ott voltunk aztán "hazamentünk".Justin két haverja jött át "hozzánk" és azért hívta Justin őket át, hogy mégjobb esténk legyen.Hoztak két dobozt, egy piros terítőt,két tányért, és egy kis salátát.Megterítettek és mi csak néztük mi fog történni.Leültek az "asztalhoz" és az egyik nyugodtan evett a másik meg elkezdte utánozni az állatokat.:D Áhh megint szakadtunk a röhögéstől.:DDD





                                                      Elnézést kérek, hogy ilyen későn hoztam kövit.Egyszerűen időm sincs és kedvem se írni..Meghát ez az év a felvételiről szól szoval gőzerővel nézem a sulikat és készülök a felvételire.De folyamatosan írom a köviket csak kikell egészítenem:DSzeretném hogyha komiznátok többen, lehet kéne egy kis biztatás vagy nemtudom.De k*rva jol esne.<3


1 megjegyzés: