2013. november 5., kedd

66.rész

Június 13.Kedd

8kor csörög az ébresztő az Iphonomon.A kanapén 4en aludtunk el este szóval khm elég kényelmetlenül..Amire felébredtünk a földre estem annyira megijedtem...mivel Petra kedvence szólalt meg Sonne. Én a földön, Gergő a kanapé középen elterülve,Bia a fotelba, Chrissi pedig a földön volt de amikor nekik is megszolalt 1-2perc mulva az ébresztő akkor:Gergő kényelmesen kelt fel,Bia is..Chrissi meg bevágta a fejét az asztalba..mivel ugy feküdt hogy a feje az asztal alatt volt.
-Au!-Szolalt fel.-Hogy kerültem ide?-Kérdezte és körülnézett.
-Nemtom.:DDTalán alvajáró vagy:D-Mondtam.-Én meg annyira megijedtem az ébresztőtől hogy leestem az ágyról!
-Azt látnom kellett volna!-Jött le Ádám az emeletről.-Látom Gergő aludt a legjobban!
-Most komolyan lerugdostál?-Nézett Chrissi Gergőre.
-Én nem!-Tiltakozott Gergő.
-Uramatyám!Azthittem már készen vagytok!Kettőkor indul a gépünk!És délbe elkell itthonról indulnunk!És 8:30 van!Szerintem öltözzetek!-Aniko mondta nyugodt hangon ölébe a kicsivel.
Gyorsan felugrodtunk bár nemtudom hova siettünk.. és megtámadtuk a fürdöt Bia,Chrissi és aztán én mentem be.Bia tiszta kékbe volt:D
-Basszus tökjó a kék cuccod!
-Köszi!-Mondta és vigyorgott.
Beszálltunk a taxiba és a reptérre indultunk..Épp hogy oda értünk mert ezt mondták be:A londoni járat 10perc múlva felszáll.Felszálltunk és 2,5 óra alatt megérkeztünk.Mentünk ki az épületből amikor megláttam Justint.:

Olyan cukin állt ott.:33Megláttam és eldobtam a böröndjeim és a nyakába ugrottam..valahogy így nézhetett ki:
olyan kis ari volt.:33 szegénykének majdnem kivertem a kezéből amit a mekibe vett.Annyira hiányzott már..utoljára 14 éve láttam..azóta csak skypeon..
-Felnőttél Alexa!
-Fel!Annyira jó téged látni!
-Téged is!De nem indulunk?
-De mehetünk!
-Cuccod?
-Hagyjad hozom!
-Dehogyis!-Mondta és felvette a cuccomat közbe váltott a többiekkel pár szót.
Ja am beleegyeztünk hogy ő szállásoljon el minket és amikor ezt elmondtam Biának majdnem szívrohamot kapott..Mivel évek óta Belieber..Megérkeztünk a limohóz és beraktuk a cuccokat..csodálkoztam hogy nem száll ki a sofőr..Beszálltunk és csak annyit vettem észre hogy jönnek a lesi fotosok..és gyorsan beugrott a sofőr helyére..
már szinte rámásztak a limora a fotosok..egyszercsak azt vettük észre hogy elindultunk és Justin vezet.Egy óra múlva megérkeztünk.
-Nemtudtam hogy limot is vezetsz!-Mondtam Justinnak.
-Most már tudod!-Mondta és ekkor vettem észre milyen gyönyörű,nagy házhoz érkeztünk.
-Itt laksz?
-Hallod nem!Csak megálltunk pihenni!
-Jaaaa.
-Ne legyél már ennyire hülye Alee!Vicc volt az elöbbi!
-Uristeen!
-Igen, ezt a reakciót vártam tőled!
-Haver király a keco!-Mondta Ádám.
-Még nem láttátok belülről!Ja am 11kor kezdődik a buli!csípjétek ki magatokat!Majd Indri megmutatja a szobátokat!
-Ki az az Indri?-Kérdeztem Justintol.
-Vártam a kérdésed Ale!Ő az inasom!házvezetőm!
-Értem.
-Tuti?-Nézett rám.
-Nem!
-Nem változol Ale!
-Nemhát!-Mondtam és bementünk, közbe már a csajszikkal a ruháinkon gondolkodtunk.Beértünk és hatalmas volt a ház.
-A muteromék átmentek a másik házba!Ebbe!-Mutatott a falon lévő képre.
Megmutatta Indri a szobákat...Minden szobához külön volt fürdő,gardrób is:D Aniko és Ádám meg a picur a mellettem lévő szobába mentek,velem Gergő van, Bia és Chrissi pedig a mellettem lévő másik szobába..Chrissiék szobájába két ágy volt.a milyénk be csak 1:DD nem izgultam azon hogy Gergővel kell aludnom hisz sokszor volt olyan esténk amikor összebujva aludtunk.:D átöltöztünk Biával és Chrissivel és ezt vettük fel:1.Bia,2.Chrissi,3.én:33
Elmentünk Justint keresni..illetve csak én..a csajok megtalálták a konyhát és ezt falatozták -->
Egy szobába mentem be és pont jóba Justin szobája volt az..olyan cukin aludt.
Muszáj voltam felkelteni hisz már 9 óra volt és mindjárt kezdődik a buli.Bekapcsoltam a zenelejátszót és ez kapcsolodott be:Justin Bieber - Recovery.Nem kelt fel.Érthető..erre a számra énis csak aludni tudnák.Elővettem az Iphonom és ráerősitettem a zenelejátszóra és bekapcsoltam a Sonne-t és mellé ugortam az ágyba amikor elkezdődött.
-Ale!Ezt mért kellett?-Kérdezte, én meg huncutan ránevettem.és átváltottam a Recovery-re.
-Ez már jobb?
-Sokkal!-Mondta és magához huzott és egymás szemébe néztünk amikor megcsörrent az Iphonom.
-Bocs!-Mondtam és kiugrottam az ágyból és felvettem.
-Merre vagy cunci?-Szólt bele Gergő.
-Justint keltem!
-Értem!-Mondta, imádom Gergőt, mert ő nem féltékenykedik akkor amikor egy jóbarátomnál vagyok.
-Mindj' lemegyünk!
-Rendben!-Mondta és leraktam, éreztem hogy valaki hátulról megölel.
-Te kis huncut!-Mondtam és megfordultam.-Barátom van!És szeretem!Te helyes vagy meg minden..de őt szeretem!
-Ale!Te meg a legjobb lány barátom!
-Haha ne viccelj!-Mondtam mert tudom Selenáék elöbb vannak.
-Jo akkor közéjük tartozol!
-Így már jobb!
-Itt hagynál hogy készülödjek?
-Ahham!Szia!-Mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.Kimentem és megkerestem Gergőt.Leültünk az étkezőbe és csinált egy képet.
Eléggé nevettem ezen a képen.
-Cső baglyok!-Jött be....
-Csá!
-Látom nem ide valosiak vagytok!
-Nem..
-És hogyhogy meghivott titeket kutyák, Justin?
-Ne sértegesd őket!oké?-Jött oda Justin.-Am mizu bro?-Ekkor jutott eszembe...ő Maejor Ali..akivel van a Lolly számuk...Amugy sorba jöttek ismerős hírességek..Éjfél lehetett amikor nem bírtam már ezt a fülletséget kimentem a medencéhez.
Pár perc múlva Justin jött utánam.
-Valaki nagyon keres téged!
-Tényleg?Ki?
-Egyrészt a pasid, másrészt pedig az 1D!
-Woow!Köszönöm hogy őket is meghívtad!
-Tudom hogy azt a Niall gyereket imádod!
-Jaaj csak nem Ádámtól?
-Ááá nemis tudom Alee.-Bementünk és megkerestem Niallt..
-Szia!Niall!
-Alee!De pici vagy!
-Haha vicceském!
Beszélgettem sokmindenkivel,bulizgattunk, köbö olyan fél5fele felmentem a szobába akkor már ott volt Gergő és odajött és játszadoztam egy picit vele.
-Gyönyörű voltál az este!Leggyönyörübb hejcegnőm!
-Leghelyesebb hejcegem!Na aludj jól!Imádlak!
-Te is!Álmodj szépeket!Álmodj velem!Én jobban!-Kaptam mégegy csókot,elmentem a fürdőbe gyors zuhany,átöltözés és hulla fáradtan döltem be az ágyba Gergő mellé.


Jáj :''') ezek örömkönnyek..ebben a pillanatban 24535 oldalmegjelenítés *-----* elsehiszem:'') mindjárt 25ezer, nagyon szépen köszönöm.<3Bocsika hogy csak most hoztam, remélem elviselhető az írásom és olvasható..kibírható..nagyon jól esnek a komik!:) nemisgondoltam volna soha az életbe hogy egy ilyen átlagos lány mint én eljutok idáig..nemsokára 25ezer oldalmegjelenítés van,66.rész,398.megjegyzés,23 rendszeres olvasó...Ezt mindenkinek köszönöm!Komizzatok!<3

5 megjegyzés:

  1. Rohadt jó lett te lány majd kövit!!! <3, <3

    VálaszTörlés
  2. Dejóóóó :D mikor lesz kövi? siess vele :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! De én furcsálottam hogy 15 évesen fiúval alszik O_O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszonom:)ööö hát pedig mért nem aludhatnának együtt?hiszen járnak...és végülis ha valakivel jár...én itt nem ARRA gondoltam!...

      Törlés