2013. október 20., vasárnap

63.rész

Január 6.Péntek

Korán keltem és elmentem a fürdőbe zuhini és rendbe hozni magam..Kimentem a konyhába és az a nő áll ott aki tegnap megterített leülök és hozzá a reggelimet:Elöször  a müzlit rakta elém..elkezdtem volna enni amikor behozta ezt is:33
-Köszönöm!-Mondtam és elkezdtem enni..és egyszer csak leül mellém.
-De hasonlítasz anyukádra!-Mondta és engem nézett.
-Ahha..és?
-Tudod én ismertem őt..engem Karinának hívnak!Talán mesélt már rólam..
-Nem nem mesélt még....Kellett volna?
-Én voltam a te dadusod is!És Ádámé..Ja és persze Eriknek is.Mostmár Clarynak.
-Oké...Én nem emlékszem semmire..
-Joreggelt!-Jöttoda apu és adott egy puszit.
-Neked is!
-Karina!
-Ohh elnézést uram!
-Hoznál nekem is egy kávét?
-Persze!
-Apa..Beviszel a suliba?
-Sajnálom kicsim de ma korábban kell bemennem az irodába!Petra majd bevisz titeket!
-Akkor megyek egyedül inkább!
-Most mért vagy ilyen?Ne bunkoskodjál!Ne legyél olyan mint a bátyád!
-Mint Erik?
-pl!
-De nem szimpi ez a nő!
-Ki nem szimpi?-Jött ki Petra is és adott egy nyálas csokot apunak!
-Hát Karina!-Mondta apa!
-Pedig ugytudom, hogy a te dadusod is volt!
-Najo elment az étvágyam!Kint leszek a kertben!-Kimentem de még halottam ahogy Petra megkérdi aputol:"Mi ütött ebbe a lányba?" Kimentem és leültem a padra és gondolkoztam...Nemsokára Petra Szimivel jött ki.
-Alexa jössz?-Nézett rám Petra.
-Persze!-Mondtam és felálltam.Beszálltunk a kocsiba és a sulinál rakott ki minket.
-Szimi..?-Néztem Szimire aki elindult másfele.
-Mivan?
-Semmi..-Néztem rá..nem akartam terhelni..de mégis hova menjek?Na mind1 bementem és megkérdeztem a portástól hogy hol van az igazgatoi iroda,megmondta és megkerestem..bekopogtam:
-Igen?-Kérdezte amikor benyitottam.
-Bécsi Alexa vagyok!
-Mit szeretne?
-Hát öö melyik osztályba iratott be az apám?
-Lányom!Félév van mindjárt és nem tudod hova jártál eddig?
-Igazgató úr!Én engem tegnap íratott be az apám..Budapestről érkeztem!
-Én nem tudok semmilyen uj tanuloról, sajnálom!Kérem most menjen ki!
Kimentem és felhívtam aput..kicsöngött de nem vette fel..írtam egy sms-t:"Apu..az igazgató nem mond semmit" elküldtem addig kint ültem a padon..becsöngettek..én meg azt se tudom kik az új osztálytársaim..
-Kis asszony!Nem indulna órára?
-Az igazgatóra várok!-Mondtam asszem egy tanárnak.
Apu párperc mulva hívott:
-Miről van szó?
-Az igazgató azt se tudja ki vagyok!
-Ohh kiccsim..bocsássmeg!
-Mit bocsássak meg?
-Tegnap elfelejtettelek beíratni!
Akkor éreztem ott helybe összeesek..kimentem a sulibol és azt se tudtam hol vagyok..nem ismerem ezt a helyet..egyszer csak hallom valaki ezt énekli:"lálálélálálé nem vagyok egy répalé" (Hősök - Enyém) amikor észre veszi hogy figyelem befejezi..
-Ohh szia!Chrissi vagyok!
-Szia!Alexa!
-Uj vagy itt?
-Ahham..nemtudod hol van a...ez az utca?-Vettem elő a telomat és megmutattam az utcanevét.
-Dehogynem!Itt lakok!Vagyis a szomszéd vagyok!
-Komoly?
-Ahham.
-Nemtudod mi van Erikkel? Rég láttam..
-Mért érdekel?
-Jo..Szeretem..
-Neki nem Szimi a barátnője?
-De ő!És irigylem!
-Hát..a huga vagyok!
-Komoly?
-Ühüm!Figyu Szimi bunko?
-Egyáltalán nem!Mutatok is valamit!-Mondta és kutatott a táskájába.-Nézd!
Mutatott egy rajzot.Ő rajzolt le!Annyira jófej!Olyan mint a nővérem aki nincs..
-Áhh..
-Am miért?
-Velem elég bunkó..
-Nem értem..Am Erik holvan?
-Pesten!
-Akkor ezért!Ha nincs mellette a szerelme elég goromba!
-Vettem észre..
-És ki miatt nincs itthon?Azt sztem képes lenne agyonverni!
-Akkor kötök biztosítást!
-Mih?Csak vicceltem!Miattad nincs itt Erik, hogyhogy?
-Nemlényeg..Am miért lógsz?
-Ma írunk föciből..és utálom a földrajzot és nem tanultam rá..blábláblá..
-Értem!
-Én meg az se tudom merre kell hazamennem.
-És te mért nem mentél suliba?
-A hülye apám nem íratott be!
-De jo neked!Én élvezném!:D
-Hát..végülis..na merre kell mennem?-Kérdeztem és elmagyarázta.-Köszike:3Majd beszélünk, szia!
-Szia!
Elindultam és máris eltévedtem..visszanéztem már nem állt ott Chrissi...ekkor nekem jött egy srác..
-Oh bocs!-Mosolygott rám.
-Semmi...Alexa vagyok!
-Gergő!Örvendek!Te nem ide valosi vagy ugye?
-Ezt miből találtad ki?
-Bele látok a fejedbe!
-Hahaha, de tényleg!
-Nem láttalak még!
-Most már látsz!
-Igazad van!Am ide jársz ebbe a suliba?
-Csak fogok!
-Értem..ismersz valakit a suliból?
-Hát Chrissit és Szimit!
-Komoly?a két bombázót?
-Nem értem..
-A suli gyönyörűei!
-Jáh..
-Ahogy elnézem te is az leszel!
-Dehogy!Én?Hagyjad már!
-Pedig nagyon szép vagy!És honnan ismered a cicáimat?
-Cicáidat?
-Igen:33
-Szimi a "mostoha nővérem", Chrissi pedig a szomszéd csajszi!
-Jáhh, hallottam már rólad!Te lennél az aki elszakította a két bolond szerelmespárt?
-Ebből nem értettem túl sokat!
-Hallottam hogy Erik elköltözött és egy csaj jött a helyére!De nem gondoltam hogy ennyire dögös!
-Figy inkább megtudod mondani hol lakok?
-Most komolyan kérded?Én mondjam meg hogy hol laksz?
-Tegnap érkeztem jelenleg azt se tudom mért beszélgetek veled!
-Mert érdekellek!Mert helyesnek találsz!
-Te egoista!
-Én csak bele látok az agyadba!
-Na merre kell mennem?
-Elmondom ha délután átnézhetek hozzátok!
-Felőlem!
Elmagyarázta hogy merre menjek de ott helybe összezavarodtam.
-Najo!Elkísérnél?
-Bocs!Mennem kell suliba!-Mondta mosolyogva.
Én fogtam magam és levágtam magam a padra és a földet bámultam.
-Mit csövülsz te gyerek?-Üvöltötte...
-Ajj te!-Mondtam és ugrottam Márk karjaiba.
-Na mit keresel itt?
-Ide költöztem!-Mondtam.
-Ide?Most komolyan itt fogsz élni ezen a padon?-Nézett rám nevetve.
-Jaaj te hülye!Nem így értem!Ide Szegedre!
-Jolvan!Tudom!Az egész város rólad beszél!
-Haha!Apu hívott fel?
-Ahham!
-Figyu lehet egy kérdésem?
-Lökjed!
-Itt senki nem jár suliba?
-Nem!Itt mindenki lóg!Amióta suli van köbö egy hónapot jártam be!
-Nem fogsz évet ismételni?
-Hülye vagy?Apám egyik haverja az igazgató!
-Jolvanna nem tudtam..
-Nem láttad a csajom?Ugy tudom ő is lóg föci doga miatt!
-Nem tudom ki a csajod!
-Chrissinek hívják!
-Jah,ő a te csajod?Tudtad, hogy Eriket szereti?
-Persze, hogy tudtam!Chrissi mindenkit szeret!
-Jáh..szoval csak mint haverját?
-Mint a bátyját!
-Jáh.
-Látom még hülyébb lettél!-Mondta és szorosan megölelt.-Gyere hazaviszlek!

Innen folytatom:33 még ezt a napot se tudom befejezni.:DD na mentem aludni.:D remélem arattam:SS nagyon-nagyon jol esnek a komik!köszönöm hogy olvassátok, komizzatok vagy értékeljétek<3 másik írónőm blogját is érdemes olvasni:http://egy-lany-mindennapjai.blogspot.hu/ na pusszi:***

2 megjegyzés:

  1. nagyon imádom♥♥ gyorsan kövit♥♥ és köszönöm, hogy "reklámozod" a blogom:DD de nem vagyok én írónőő, csak te vagy az ;))♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a blogod, kövit!! ♥

    VálaszTörlés