2013. október 27., vasárnap

64.rész

63.rész folytatás:

Megérkeztünk és bementünk csak Karina volt otthon Claryvel.Felmentünk a szobámba.
-Tök király a szobád!
-Köszi!Szerintem is!
-Van egy ötletem!
-Mond!
-Én mondok egy jelenetet te neked meg ki kell találnod hogy miből van és ki mondja!
-Okés!
-Ecca Ecca Eccarvú-ezt kezdte el mondani, de olyan aranyosan:33
-Alexa!-Jött be Karina.
-Igen?
-Vendéged van!
-Ki lehet?Én nem ismerek itt senkit.
-Azt hiszem ismered!Beküldjem vagy kijössz?
-Kimegyek!
-Rendben!
-Mindjárt jövök!-Mondtam Márknak.
-Jolvan!
Kimentem a kertbe és Ádám volt ott.
-Szia!Fuha de sokat változtál!-pörgetett meg és a nyakába ugrottam.

-Szia!Hülyém!Dehogyis!Még csak tegnap jöttem el!
-De máris hiányoztál!
-De szeretlek!És akkor ezek szerint csak neked...
-Nyugi a többieknek is fogsz hiányozni..csak még egy nap telt el!Majd nézd meg egy hét után!
-Hát még akkor se fogok..
-Dehogynem!
-És Aniko?
-Aniko pihen!-Értem.
-Ja, ezt küldi neked!
-Juj köszönöm!
Ádám még maradt és 16:00 óra környékén Gergő is megjelent.
-Szia!
-Szia!
-Látom nem vagy egyedül!
-Hát nem!
-Na addig Szimit megnézem!
-Szimóna nincs itthon!-Mondta Karina.
-Akkor?-Nézett rá Gergő.
-Gondolom az egyik barátjánál alszik!Nemrég hívott hogy nem jön haza!
-Na én megyek!-Mondta Márk és adott egy puszit az arcomra.
-Rendben!
-Na én is!Majd beszélünk drágaság!-Köszönt el Ádám is.
-Jo!Szeretlek!-Mondtam miközben szorosan átöleltem.-Örülök hogy láthattalak!
-Énis!
-Várj kikísérlek!-Mondtam és kikísértem Ádámot és Márkot.
-Kik voltak ezek?-Nézett rám Gergő.
-Nem rád tartozik!
-Kicsim!Átmennél Chrissihez?-Jött oda apu.
-Ahham!
-Kérlek mutatkozz be nekik!
-Rendben!
-Fiam te meg igazán haza mehetnél!
-Rendben uram!
-Kísérd ki lányom ahogy mész Chrissihez!
Nem szóltam egy szót se, ki mentünk.
-Tudod hol lakik?-Szólt hozzám Gergő.
-Itt!-Mutattam az egyik írányba.
-Jaj te!Te most komolyan bementél volna Berlekiékhez?
-Ki jelenteném hogy 1 napja élek itt!
-Jó.elkisérlek hozzá!
-Kösz!
Elkísért és amikor elakartam köszönni tőle a falhoz nyomott és megcsokolt.Valami mást éreztem mint eddig.Sokkal szenvedélyesebben csokolt mint más.
Pár perc múlva Chrissi anyukája jött ki.Elég meglepett arccal nézett ránk.
-Öhm!Segíthetek?
-Jóestét!Bécsi Alexa!-Léptem el Gergőtől és kezet fogtam.
-Jóestét!Szóval Bécsi lánya vagy!Értem!Apád küldött át Chrissihez.
-Anyu!Kiaz?-Hallottam bentről.
-Hozzád jöttek!-Kiabálta be.
-Ó sziasztok!-Köszöntött.-Gergő?
-Hello!-Köszönt Gergő.
-Szimi nincs itt!
-Igazság szerint...-Kezdte el a mondanivalóját amikor közbe vágtam.
-Megkérdezni jött hogy itt van-e!-Mondtam.
-Gyere be Alexa!Gergő khm kérlek!-Szólt Chrissi.
-Ja itt se vagyok!-Jelentette be és elment mi meg Chrissivel bementünk.
Elbeszélgettünk és köbö éjfélkor néztünk rá az órára amikor rájöttem haza kellene mennem de végül Chrissinél aludtam.


Hát ööm máshogy lett ahogy terveztem...hosszabbat akartam de nem jött össze..meg más jelenetek lettek volna..de a kövi hosszabb lesz<3 köszönöm azoknak akik olvassák a blogom:33 3komi után kezdek csak bele a kövibe♥:)

4 megjegyzés:

  1. nagyon jóó :DDD gyorsan kövit♥ imádom ahogy írsz:PP írónő lesz belőled :))♥♥3

    VálaszTörlés
  2. gyorsan kövit:))

    VálaszTörlés
  3. Jó lett,bár,szerintem ebből már nem sokat tudsz kihozni.:c Gondolom,majd jár vele,esetleg a fiú megcsalja,össze vesznek. Igazából fura,hogy ide költözött.Mármint: Milyen gyereknek van ilyen szülője?. Zavaros az egész. A helyedbe abba hagytam volna a történetet,mert ebből már csak ugyan az lesz,szerintem.Aztán újra,és megint. Sok sikert a történethez,azért.:)
    U.i: Ne sértésnek vedd,mert ezek előtt én is imádtam a történeted. Talán újat kellene kezdened.:)<3

    VálaszTörlés