2013. október 30., szerda

65.rész

 Június 12.Hétfő

5 hónap telt el..Nagyon hamar eltelt.Sok minden történt, megszületett Benjamin.Az unokaöcsém.Nagyon kis aranyos.Most lett két hónapos 10-én.:33 Most jelenleg is itt vagyok Pesten.Anyu egy hét után felkeresett hogy hiányzok, hát megértettem és ezért minden hétvégén Szegedre jöttek és ott aludtak, Szimi nagy kedvére Erikkel még együtt vannak.Amugy Szimivel azóta nagyon jól kijövök.Bármit mondok ő lerajzolja nekem.legutóbb ezt kértem:
Imádom a rajzait.Erikkel is azóta nagyon jó a kapcsolatom sokat haverkodunk.Ádám és Aniko időközbe eljegyezték egymást és ennek mindenki örült, Júliusban lesz az esküvő:33Én leszek Benji keresztanyja:33 Már most imádom azt a rosszcsontot.Annyira édes.Amióta megszületett Benji én járok fel hétvégenként Pestre.Ohh és imádom a sulimat is Szegeden.Most lett vége az évnek pénteken.:33Chrissi az évfolyam társam és ugye a szomszédom.Egyik legjobb barátnőm lett.Bia a legeslegjobb barátnőm, amiután beíratott apu egyből LB lettünk.Sokszor alszanak Chrissivel nálunk aminek nagyon örülök.Biának van egy eszméletlen aranyos kutyulija:33Börninek hívják.:)
Hát Pesti barátaim Tomi és Fruzs..Hetente skypeolunk és havonta találkozunk..de őket is szeretem ám.A többiekkel nem tudom milett.Gergő..Igen összejöttünk a kis egoistámmal, nagyon szeretem öt.Egyszerűen ő sokkal másabb mint Balázs..De nem akarom hasonlitgatni.Nagyon szeretem.Ám betöltöttem a 15-t Február 14-én Valentinnapon és valami isteni volt a szülinapom..:)Sokan is voltunk, meg minden.Ha már itt tartok akkor mondanám hogy rengeteget változtam.Ádám 19 lett és amugy elköltöztek anyutól és mivel Eriknek és neki nagy lett volna a ház, ezért elköltöztek egy kisebbe.Öhh anya szüleihez megyünk holnap, az egész család:33És persze találkozunk majd az 1D-vel is és Justin Bieberrel.:'))A nagyimnak a barátnője az Harry nagyija és így ismerjük az 1D-t.Justin a nagyapámnak a haverja Justin menedzserének az apja:)Na akkor a jelenbe épp délelőtt 10óra van.(Ádáméknál vagyunk)Ádámot a nappaliba találom playstation-ozik és a picurka az ölébe alszik.
-Ádám..
-Mondjad!
-Rám figyelnél?
-Figyelek közbe!
-Joh..Semmi..
-Na mondjad!
-Semmi.
-Na?-Tette le a kezéből a játékkonzolt.
-Összevagytok pakolva?-Kérdeztem a holnapra utalva.
-Nemtudom, kérdezd meg Anikót!
-Ő főz!
-Azt akarod mondani, hogy menjek pakolni?
-Hát..
-Jolvan!Vigyázol Benjire?
-Nem jöhetne ő is?Berakom addig a kiságyba!
-Szeretnél segíteni?-Nézett rám meglepetten.
-Ühhüm!Én pakolok Benjinek!
-Okés!Gyere!
Átöltöztem a cukorfalatot és leraktam az ágyra.:
Nagyon kis nyugis baba de van amikor nem az.Ilyenkor ezt a számot: Ylvis - The Fox (What Does the Fox Say?) bekapcsolom neki és énekelgetem és egyből megnyugszik.Amikor készen lettünk már biztos volt dél ezért megkajáltunk.Én a nappaliba mentem és laptopomat az ölembe vettem.Amugy egy hónapja kaptam egy újat.:33
Fel léptem a skypera és Justin hívott.
-Ádám!Gyere Justin hív!Szerintem holnappal kapcsolatos!
-Mindj megyek!
-Oké, addig fogadom!-Mondtam Ádámnak.-Szia Justin!-Köszöntem a kamerába.
-Hello!Mizuvan arra?
-Semmi különös, várjuk a holnapot!
-Azt énis!Ádám?
-Mindjárt jön!
-Oké.Figy Alexa..
-Igen?
-Nagyidnál alszolszotok?
-Ahham ott alszunk!
-Nem lenne kedved....?
-Cső Justin!-Jött oda Ádám.
-Hello!Na hányas géppel jöttök?
-Nemtom anyu hozza este a jegyeket!
-Az király!Hányan jöttök?
-Meglepi!
-Rendben!Nem lenne kedvetek majd nálunk lakni addig?
-Justin rendes tőled hogy áthívsz hogy addig legyünk ott de nagyi vár minket!
-Nagy a ház meg van vendég ház is!Elférnétek!Meg akkora bulikat fogunk csapni a haverokkal!Sok hírességgel együtt!Nem gondoljátok meg?
-Hát nemtom..elég hízelgő ajánlat..
-Mondom én!Nyugodtan gyertek!És legújabb számomat már hallottátok?
-Melyiket?
-Ezt!Justin Bieber - Recovery-Mondta és átküldte a linket.
-Ahha én pont tegnap!-Mondtam.
-És milyen szerinted?
-Elolvadok a hangodtól!
-Azért ne túlozz!
-Sziasztok!-Jött meg Gergő és a kanapé mögött megállt én hátrafordultam és megcsókoltam.
-Cső!-Köszönt Justin.
-Justin ő itt a barátom!Ő is Belieber!-Mondtam Justinnak.
-Király az új számod!-Mondta Gergő.
-Kösz!Tudnátok Belieberes képet küldeni amivel bizonyítsátok?:D
-Ahha.-Mondtam és elővettem az Iphonem és megmutattam ezt a képet.
-Jólett!Édik vagytotk!-Mondta Justin.
-Kösz!
-Kitehetem a netre?
-Persze!
-Na majd hívlak Adam!
-Még mindig Ádám vagyok és nem Edem!
-Nem mindegy?
-Sziaa!-Intettem bele a kamerába.
-Sziasztok!-Köszönt el.És kikapcsoltam a gépem.
-Szia husi!-Köszöntem Gergőnek mégegyszer, leüllt mellém a kanapéra.
-Cunci!Összepakoltál már?
-Ühhüm!Te?
-Akkor most itt lennék, ha még nem?
-Annyira jólesz kint!
-Ugyahogy mondod!Voltam Kecskeméten!Az unokahugomnál, Rékánál és nemhiszed el kit mutatott be!
-Kit?
-Inkább mutatom a vidit amit csinált a Réka apja!Végém volt ettől az alaktól!-Mondta és elővette az Iphoneját és bekapcsolta ezt:Pityu-Ez egy kész örült ember.
-Az!-Röhögtem.-Tudod hogy most ezzel foglak idegesíteni?Cica,kutya,cica,kutya,cica,kutya!
-Alexa!-Szólt Anikó.
-Igen?
-Itt vannak Biáék!
-Megyek!-Mondtam Anikónak.-Jössz husi?-Kérdeztem volna amikor felálltam de akkor huppant le Ádám és nézték a meccset.-Jo, oké, értem!
-Bocsi cunci!-Mentegezödött és felállt és adott egy csókot.
Kimentem beengedtem őket,mivel ma mindenki itt alszik aki jön ki Londonba, és hát Chrissit és Biát nem hagyhattam itt.
-Niniininininininini-Kezdtem el táncolni..mint Pityu xddd
-A zene az jó!-Kezdte el Bia.
-Jót érzek!-Mondta Chrissi..A suliba volt olyan feladat hogy választani kellett egy szórakoztató,vicces vidit a youtuberól és ezt választottuk azóta ezzel szorakozunk.:Jót érzek:D
-Kecske!-Mondtam és közbe bementünk.Kimentünk utána a kertbe és napoztunk közbe megszólal Bia.:
-Kecskéről jut eszembe!Új csengő hangom van!
-Mutasd!-Mondtam.és bekapcsolta.Taylor Swift & Kecske-Jóvagy!-Mondtam.
-Jaaj képzeljétek!Beléptem ugye a suliba a kecske fanokhoz és ezt csináltam az egyik gyerekkel!:Kecskeee
-Kész végem!!-Mondtam már szinte sírtam a röhögéstől.
A nap további részébe beszélgettünk, készülődtünk holnapra.


Így sikeredett...És új blogon énis gondolkoztam de nem tervezem megvalósitani..ebből próbálok mást kihozni vagy még nemtudom, meglátjuk milesz belőle:D komizzatok<3

8 megjegyzés:

  1. Imádom kövit!!! Majd lécci olvas bele a blogomba tudod Diary of a girl-be és lécci komit!!! Előre is thank you!! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!Imádom!Gyorsan kövit! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jooo lett:))) gyorsan kovit :PP <3

    VálaszTörlés
  4. A gyerek attól a beteg számtól nyugszik meg?????? ._. Sztem te se voltál jól mikor irtad a bejegyzést xD Amugy jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. például énis az ilyen zenéktől nyugszom meg..:)hát nemtudom.:)koszonom:)

      Törlés